پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
یک مقام وزارت اقتصاد نسبت به ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون انتصاب های درون این وزارتخانه واکنش نشان داد.

شعار سال: به دنبال ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر برخی دخالت های بیرونی در انتصاب های این وزارتخانه، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، موضوع ذکر شده را تکذیب کرد.
«سید مالک حسینی» افزود: در روزهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رسانه ها مدعی شده، عواملی خارج از وزارت امور اقتصادی و دارایی در انتصاب های این وزارتخانه از جمله انتصاب چند ماه پیش رییس سازمان امور مالیاتی و سایر جابجایی ها در آن سازمان دخیل بوده و نقش داشته اند؛ این ادعا به صراحت تکذیب می شود.
وی تصریح کرد: رییس کنونی سازمان امور مالیاتی کشور از درون مجموعه وزارتخانه با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و رای قاطع اعضای هیات دولت (به گونه ای که حتی یک رای ممتنع یا مخالف نداشته) انتخاب شده است و ادعای مطروحه مبنا و وجهی از واقعیت ندارد.
حسینی تاکید کرد وزارت اقتصاد ارتباط فعال و مثبتی با نمایندگان مجلس دارد و برای تقویت این همکاری ها از طرح دیدگاه ها و ارایه پیشنهادات سازنده ایشان استقبال می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 18 تیر 95 ، کد مطلب: 82140452: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین