پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در دومین همایش ملی داروهای گیاهی و سومین همایش منطقه ای گیاهان دارویی و معطر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای مستعد کشت گیاهان دارویی است.

شعار سال: اسماعیل عامری گلستان گفت: ایجاد پایگاههای کشت گیاهان دارویی استان علاوه بر حمایت بخش دولتی به مشارکت مردم جهت حفظ و نگهداری به منظور عدم برداشت بی رویه و ناآگاهانه دارد.
وی تاکید کرد: فرهنگ سازی کشت ، برداشت و توسعه بومی گیاهان دارویی در استان و استفاده از تجهیزات فرآورده های گیاهان دارویی به توسعه این صنعت در استان کمک خواهد کرد.

عامری گلستان خاطر نشان کرد: ایجاد آزمایشگاههای تحقیقاتی با حمایت دانشگاهها و توسعه تحقیقات علمی در این زمینه می تواند استان را در سطح کشور متمایز نماید.
وی ادامه داد: 1500 گونه گیاهی در استان وجود دارد که حدود بیش از 400 گونه آن دارویی است و بار پیامدهای مثبت این گیاهان باید به اطلاع همه رسانده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت پانا، تاریخ انتشار 6 آبان 1394 ، کد مطلب 416403 www.pana.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین