پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹
عباس آخوندی می‌گوید:هیچ وقت اصولگرا نبودم، این برداشت به دلیل ارتباط من با آقای ناطق نوری بود که در آن طیف طبقه‌بندی شدم، ولی هیچ تعلق خاطری به جریان اصولگرایی نداشتم.

شعارسال: عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: من قطعا جزو اصولگراها به معنی امروزی‌اش نیستم و جزو جریان اصلاح‌طلب به معنی سازمانی‌اش هم نیستم، من بیشتر خودم را یک آدم روشنفکر می‌دانم.

وزیر مسکن و شهرسازی دولت هاشمی رفسنجانی درباره اینکه سابقا اصولگرا بوده است؛ گفت: هیچ وقت اصولگرا نبودم، این برداشت به دلیل ارتباط من با آقای ناطق نوری بود که در آن طیف طبقه‌بندی شدم، ولی من همان وقت‌ها هم که در جهاد سازندگی و در وزارت کشور بودم، هیچ تعلق خاطری به جریان اصولگرایی نداشتم.

وی درباره ارتباطش با علی‌اکبر ناطق نوری که باجناق او هم هست گفت: رابطه‌ام باجناق‌هایم خوب هستم و با آقای ناطق نوری هم گفتگوهای زیادی می کنیم. بعضی‌ وقت‌ها نظرتمان به هم نزدیک است و بعضی وقت‌ها هم نظراتمان یکی نیست، چون یک مقداری بحث‌های روشنفکری در دیدگاه‌ها و رویکردهای من قوی‌تر است.

وزیر سابق دولت روحانی درباره رابطه احترام اصلاح‌طلبان به شخصیت ناطق‌نوری هم گفت: در یادداشتی که اخیرا راجع به هفت تیر نوشتم تا حدودی به این مباحث اشاره کردم.آن زمان جهاد سازندگی یک جریان دانشجویی بود، که به شدت تحت تاثیر جریان چپ و شرایط حاکم انقلاب بود، در واقع جهاد سازندگی به هیچ وجه با حزب سر سازگاری نداشت و کوچک‌ترین گرایشی به سمت حزب جمهوری نداشت. آن زمان آقای ناطق با همه دانشجوها سروکله می‌زد، زندگی می‌کرد و با آن‌ها خیلی تعامل مثبت داشت.

آخوندی اضافه کرد: در وزارت کشور هم همینطور بودند، یعنی در وزارت کشور هم بسیاری از کسانی که وزیر شدند یا به سمت‌های استانداری و شورای شهر رسیدند و الان جزو چهره‌های اصلاح‌طلب معروف هستند، خیلی‌هایشان آن دوره که من معاون سیاسی وزارت کشور بودم، با من همکاری می‌کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18تیر1398 ، کدخبر: 1278153: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین