پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۲۰۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
آذر منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خصوص وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:به نظر می رسد شرایط برای انتخاب یک وزیر زن مهیا شده و دولت می تواند با این انتخاب پیام روشنی به بدنه اجتماعی حامی خود و زنان دهد.

شعارسال: آذر منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خصوص وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:

به نظر می رسد شرایط برای انتخاب یک وزیر زن مهیا شده و دولت می تواند با این انتخاب پیام روشنی به بدنه اجتماعی حامی خود و زنان دهد.

زنان توانمندی در بدنه مدیریتی کشور حضور دارند که همگی شایسته رسیدن به جایگاه وزارت را دارا هستند. در خصوص وزارت آموزش و پرورش نیز که امروز گمانه زنی های متعددی درباره‌ی آن شنیده می شود امیدواریم رئیس جمهور به خواسته ها و مطالبات زنان نیز توجه کافی داشته باشد.

این فعال سیاسی در ادامه با توجه به اینکه نام فاطمه سعیدی نیز در بین گزینه هامطرح است تصریح کرد:

به نظرم ایشان با توجه به اینکه نماینده فعلی تهران و سخنگوی فراکسیون امید مجلس که سال ها در قسمت‌های مختلف وزارت آموزش و پروش مشغول خدمت بوده و در مجلس دهم نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشته و نیز توانایی و‌ اشراف به این وزارتخانه دارد، چنانچه فراکسیون نیز نظر مثبت داشته باشند و با توجه به اینکه دوره مجلس دهم نیز رو به پایان است، می تواند گزینه مناسبی باشد.

در هر حال به نظرم فارغ از آنکه آقای روحانی بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد، باید از این فرصت برای نشان دادن باور خود به توانایی زنان در اداره کشور استفاده کند.


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای معلم ،تاریخ انتشار: تیرماه 1398، کدخبر:16237  www.sedayemoallem.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
این پیشنهاد خوبیه چون این عرق مادرانه باعث شکوفایی بهتر در نظام اموزشی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین