پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
مدیرکل امور فرآورده‌های گیاهی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۵ درصد فرآورده‌های دارویی در ایران، دارای پروانه فرآورده طبیعی هستند.

شعار سالمهناز خانوی افزود: در ازای هر ۱۰ فرآورده دارویی در بازار ایران، حداقل ۲.۵ فرآورده طبیعی و ۷.۵ فرآورده شیمیایی وجود دارد که آمار خوبی است.

وی تصریح کرد: اما اینها پروانه‌های تولید است و الزاما همه این فرآورده‌ها در سطح عرضه وجود ندارند، کاری که می شود کرد این است که پزشکان و داروسازان و کارکنان فضاهای دانشگاهی را در زمینه فرآورده‌های طبیعی مطلع کنیم.

خانوی ادامه داد: همچنین می‌توان تولیدکنندگان را در زمینه تولید فرآورده‌های طبیعی ترغیب کرد تا هنگامی که مجوز تولید فرآورده‌های طبیعی را گرفتند، به سمت تولید آن بروند.

مدیرکل امور فرآورده‌های گیاهی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: هرچه تنوع محصول در عرضه بیشتر باشد، دست پزشک برای تجویز فرآورده‌های طبیعی هم بازتر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 4 مرداد 98، کد خبر: 83409301، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
الکی؟ باید اشتباهی رخ داده باشه برای این آمار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین