پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
خطیب موقت نماز جمعه تهران رژیم سعودی را دنباله رو سیاست های غرب و صهیونیست ها دانست و گفت: در سوریه، عراق، یمن و نقاط مختلف، اراذل و اوباش وهابی را به نام مسلمان جمع می کنند و به نام مبارزه با تروریسم، جنایت می کنند.

شعار سال:

آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه تهران افزود: در مجلس آمریکا مصوبه می گذارند و می گویند که ایران از تروریسم حمایت می کند در حالی که آنها از تروریسم و در راس آنها از داعش حمایت می کنند.
وی با شاره به اینکه جنایات وهابی ها در دنیا با پول آل سعود انجام می شود، افزود: این وهابی ها که نام مسلمان بر خود گذاشته اند ،از سیاست صهیونیست ها و آمریکا حمایت می کنند و به راحتی به جنایات خود ادامه می دهند تا اسلام و مردم مسلمان را تروریسم معرفی کنند.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: آنها فلسطین را می کوبند، مسلمانان را از خانه هایشان بیرون می کنند و می گویند فلسطین مال ماست و آنها که در فلسطین مبارزه می کنند، تروریست هستند. یا در یمن، آل سعود، زنان و کودکان را می کشد و می گوید این راه درست است و به مردم یمن می گوید که ما سرنوشت شما را تعیین می کنیم.
امامی کاشانی با اشاره به اینکه خدا حق است و در مقابل این جنایات از مسلمانان حمایت می کند، ادامه داد: اکنون ظلم و فساد تا حلقوم، بشر را فرا گرفته است و شاهد جنایاتی در گوشه و کنار دنیا هستیم که به لطف خدا فرو خواهد ریخت، چرا که قرآن وعده داده که خداوند با ظلم برخورد خواهد کرد.
وی، ظهور حضرت ولی عصر (عج) را موهبتی برای جامعه بشریت دانست و افزود: شاید امروز کسانی باشند که ظهور حضرت را واجب ندانند اما باید منجی بیاید و جهان پر از عدل و داد شود و اگر بخواهیم منتظر واقعی حضرت باشیم، باید تقوی پیشه کنیم، خدا را حمد و سپاس گوییم و با اندیشه و فکر منتظر ظهور آن حضرت(عج) باشیم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید «ای پیامبر به منکران بگو؛ قرآن از طرف خداست و باید از آن پیروی کنید»، اظهار داشت: اگر تردید دارید این کتاب مقدس از طرف خداست یا نه، پس آن را رد نکنید چرا که قرآن آیات خود را در آفاق نشان خواهد داد و بر همگان آشکار خواهد شد که وعده های خدا در قرآن حق است و حوادث از آینده خبر می دهد و این حوادث رخ خواهد داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار25 تیر 95 ، کد مطلب:82149706: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین