پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳
علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات وزیران، درباره گزارش تسنیم پیرامون افزایش سن مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

شعارسال: علی ربیعی سخگوی دولت در حاشیه جلسه دولت توضیحاتی درباره سن مدیریت کشور ارائه کرد که این توضحیات در واکنش به گزارش تسنیم بوده که با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری نوشته بود که سن مدیران کشور از 45 سال به 50 سال افزایش یافته است.

ربیعی در پاسخ به این سوال که سن مدیران کشور افزایش یافته است، گفت: بر اساس روال گذشته، افرادی که تا پیش از رسیدن به 45 سالگی پست مدیریتی نداشته بودند، در صورتی که برای این پست‌ها معرفی می‌شدند، کارگروه ارزیابی که در هر وزارتخانه تشکیل می‌شود باید در این زمینه رسیدگی و اعلام نظر می‌کرد. شورای عالی اداری این سن را از 45 سال به 47 سال تغییر داد. بر همین اساس سنینی که در گذشته برای مدیریت‌های رتبه‌های مختلف مطرح بود، تغییر و افزایش یافته‌اند که متاسفانه در برخی رسانه‌ها این موضوع تفسیر بالعکس شده بود.

هرچند پاسخ سخنگوی دولت ابهامات بوجود آمده درخصوص افزایش سن مدیران کشور را برطرف نمی‌کند اما در همین یک پاراگرافی که ربیعی به توضیح آن پرداخته نشان می‌دهد که حتی سن مدیرانی که تازه وارد کار اداری می‌شوند از 45 سال به 47 سال افزایش یافته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9مرداد1398 ، کدخبر: 2066297: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین