پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۵۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
محمدمهدی زاهدی از کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید در سراسر کشور خبر داد و گفت: البته وزارت آموزش و پرورش تمهیداتی در این راستا دارد و سرپرست این وزارتخانه قول داده که در مهرماه هیچ گونه کمبود معلمی در مدارس احساس نشود.
شعار سال:رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید در سراسر کشور خبر داد و گفت: البته وزارت آموزش و پرورش تمهیداتی در این راستا دارد و سرپرست این وزارتخانه قول داده که در مهرماه هیچ گونه کمبود معلمی در مدارس احساس نشود.
کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید
محمدمهدی زاهدی با اشاره به بازنشستگی بیش از 60 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی 98 – 99، عنوان کرد: افزون بر این، آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید با 40 هزار کمبود معلم مواجه است که مجموعا با تعداد بازنشستگان، با کمبود 100 هزار معلم مواجه هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عدد، تعداد بالایی است، گفت: یکی از گلایه‌های ما از رییس جمهور این است که با توجه به مشکلات آموزش و پرورش، وزیر جدید آموزش و پرورش باید هرچه سریع تر به مجلس معرفی شود تا مشکلات را ساماندهی کنند.

قول مساعد حسینی برای جبران کمبود معلم در مدارس کشور

وی اضافه کرد: البته در نشستی که با سرپرست وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات داشتیم این مشکلات بیان و برنامه‌های آموزش و پرورش برای مواجهه با این مشکلات بیان شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش قول داد که هیچ گونه کمبود معلمی در مدارس کشور احساس نشود و به طرق مختلف این کمبود معلم جبران شود.
کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید
 این در حالیست که هفته گذشته سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تغییر حکم بیش از 100 هزار معلم به صورت تمام وقت تا اول مهرماه خبر داد و گفت: افزون بر این، با استخدام نیروهای حق التدریسی در راستای مصوبه مجلس و همچنین به کارگیری سرباز معلم، استمرار خرید خدماتی‌ها، تدریس معاون معلم در مدرسه و روش‌هایی از این طریق، کمبود نیروی انسانی را در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید جبران می‌کنیم تا با کمبود معلم مواجه نشویم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت،تاریخ انتشار:12مرداد1398،کدخبر:432073،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین