پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۹۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
استاندار اردبیل گفت:از ۵۸ کیلومتر مسیر سه راهی صحرا تا مشکین شهر، عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر به اتمام رسیده و مهرماه سالجاری در جریان سفر رییس جمهور به استان اردبیل افتتاح می شود.

شعار سال: اکبر بهنام جو صبح امروز در بازدید از پروژه راه چهار بانده اردبیل مشگین شهر اظهار کرد: زیرسازی هشت کیلومتر بزرگراه نیز انجام شده و مراحل روسازی و اتمام پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تاپایان سال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه مشکین شهر به قطب گردشگری تبدیل شده است افزود: این شهرستان باید دارای بزرگراه و چهار بانده باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از موهبت الهی این منطقه بهره مند شوند.
استاندار اردبیل توسعه و پیشرفت هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های موجود در منطقه استفاده بهینه داشته باشیم باید از نعمت بزرگراه و آزاد راه و راه های چهار بانده برخوردار باشیم.
بهنام جو اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه حدید مبتکران(کامیون سازی مشکین شهر) حدود ۵هزار نفر در این کارخانه شاغل می شوند و برای تردد به این کارخانه نیازمند یک راه مناسب بودیم تا سال آینده همه مسیر تعریض و یا چهار بانده می شود.
وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است افزود: با پیگیری های مجدانه و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کلیومتر در سه سال آینده بزرگراه احداث می شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود اعتبار عمرانی استان افزایش یافته است.
این مسول با بیان اینکه تا۱۴۰۰ آخرین وضعیت ۷۴۰ کلیومتر از راه های دارای اولویت استان مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: طبق جدول زمان بندی باید به میزان مسافت بزرگراه ها در این مدت افزوده شود و در سفر رییس محترم جمهور به استان عتبار لازم ملی پیش بینی شده و جز الویت ها قرار می گیرد.
استاندار اردبیل در ادامه از کارخانه حدید مبتکران بازدید کرد و اخرین وضعیت فاز اول این کارخانه را جهت اقتتاح در سفر رییس جمهوری به استان مورد ارزیابی قرار داد.
گفتنی است در این بازدید مجری پروژه راه اردبیل مشکین و نماینده دفتر نهاد رییس جمهور ، مدیران کل ادارات متبوعه حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 12 شهریور 98، کد مطلب: 893666: www.borna.news.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
1
0
طبق جدول زمان بندی باید به میزان مسافت بزرگراه ها در این مدت افزوده شود و در سفر رییس محترم جمهور به استان عتبار لازم ملی پیش بینی شده و جز الویت ها قرار می گیرد.
ناشناس
France
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
چرا آنقدر که به مشکین شهر می رسید، خلخال را فراموش کرده اید؟ خلخال را اگر نمی خواهید، لطفا به گیلان بدهید. مدیران گیلانی می دانند که خلخال چقدر ارزش دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
مشکین شهری ها چه پارتی دارند که اعتبارات استان با این حجم و سرعت بهسمت شان می رود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین