پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
نماینده سابق مجلس با اشاره به پرداخت ۴۰۰ میلیون درهم وام با نرخ سود صفر درصد به دو فرد توصیه شده و سپرده‌گذاری دوباره آن تسهیلات با نرخ سود ۲۴ درصد گفت: مدیرعامل در اعطای این تسهیلات نقش داشته است.

شعار سال: علی رضا زاکانی با اشاره به پرداخت وام 400 میلیون درهمی به مالامیر و دانیال زاده با توصیه برادر رئیس جمهور، اظهارداشت: این تسهیلات با نرخ سود صفر درصد از سوی بانک ملت پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات پس از تبدیل به ریال در صرافی‌ها در همان بانک ملت سپرده‌گذاری شد که نرخ سود تعیین شده برای آن 24 درصد بود است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: این تسهیلات در زمان مدیرعاملی رستگار در بانک ملت پرداخت شده و خود شخص مدیرعامل در اعطای آن نقش داشته است.

زاکانی با بیان اینکه قطعا به دلایل متعددی رستگار بازداشت شده است، گفت: بنده در جریان این مورد تخلف مالی مدیرعامل سابق بانک ملت بودم اما احتمالا تخلفات دیگری در پرونده وی وجود دارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1395، کد مطلب: 13950502000396 :www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین