پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
بانک‌پاسارگاد به عنوان نخستین بانک در کشور، «طرح ملی قبض سبز» را در نرم‌افزار کیف پول همراه (کیپاد) اجرا کرد.
شعار سال:  «طرح ملی قبض سبز» توسط شرکت توانیر، در راستای توسعه دولت الکترونیک، حذف قبض کاغذی و جایگزینی قبض الکترونیکی رونمایی شد. این طرح با هدف حفظ محیط‌ زیست و ارتقای سطح رفاه و خدمات مشتریان اجرا شده‌است. در پی عملیاتی شدن این طرح، بانک‌پاسارگاد، با اختصاص گزینه «قبض برق» در نسخه جدید نرم‌افزار کیپاد، پیشگام اجرای طرح ملی قبض سبز شد.

از این پس مشترکان برق سراسر کشور، می ­توانند با نصب نرم­ افزار کیپاد و مراجعه به گزینه "قبض برق" در این نرم افزار، تنها یک بار شناسه قبض برق خود را وارد کرده و نسبت به رؤیت صورت‌حساب برق مصرفی و پرداخت مبلغ آن اقدام کنند.

بر اساس این خبر، بانک پاسارگاد با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نسخه جدیدی از کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) را در راستای توسعه راه‌کارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن‌همراه هوشمند طراحی کرده‌است. مشتریان می‌توانند از طریق این برنامه، به راحتی و بدون اتلاف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه مختلف تجربه کنند.

پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی، پرداخت عوارض طرح ترافیک، انتقال پول به دیگر کاربران، انتقال به حساب، اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال آیو، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ مستقیم، انجام امور نیکوکاری، اسکن کد QR، افزایش اعتبار کارت شهروندی مشهد و... از جمله خدماتی است که در نرم‌افزار کیپاد ارایه می‌شود.

گفتنی است این برنامه برای نسخه‌های اندروید و IOS از طریق سایت www.kipod.ir و سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir قابل دریافت است. همچنین مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات خدمات ارایه‌شده در این برنامه، با مرکز تماس مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره 23505 و یا مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار 25 شهریور 98، کدخبر: 892، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین