پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
بانک پاسارگاد که در بازار اول معاملات بورس حضور دارد از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد 4.5 درصدی قیمت سهام شد.
شعارسال: بانک پاسارگاد از برنامه افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد قیمت سهام شد .

بانک پاسارگاد که در بازار اول معاملات بورس حضور دارد از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی از محلی جذاب خبر داد و در روز رشد شاخص ، شاهد رشد 4.5 درصدی قیمت سهام شد.

به این ترتیب ، هیات مدیره "وپاسار " پیشنهاد داد سرمایه اسمی 5 هزار و 40 میلیارد تومانی این بانک از محل سایر اندوخته ها به بیش از 6.52 هزار میلیارد تومان برسد و صرف اجرای مفاد بخشنامه بانک مرکزی شود.

"وپاسار " با صدور اطلاعیه رسمی در سامانه کدال اعلام کرد : با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار «مصوب ۱۷ مهر ماه ۹۵ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار» گزارش توجیهی هیات مدیره بانک پاسارگاد به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵۰.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۵.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و از محل سایر اندوخته ها به منظور اجرای مفاد بخشنامه شماره ۲۲ خرداد ماه ۹۸ بانک مرکزی که در تاریخ ۲ شهریور ماه ۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده، برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی آمده است: اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت بانکداری ایرانی ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398 ، کدخبر: ۱۶۵۶۸۴ ، www.bankdariirani.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
قابل پیش بینی بود. خوب دارن کار می کنند توی بورس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین