پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
آمار منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران مشخص کرد که ۶ بانک در میان ۵۰ شرکت فعال تر بورس در دوره سه ماه سوم سال ۹۸ وجود دارد.

شعار سال:آمار منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران مشخص کرد که ۶ بانک در میان ۵۰ شرکت فعال تر بورس در دوره سه ماه سوم سال ۹۸ وجود دارد.
 بر اساس اطلاعات منتشر شده ۵۰ شرکت فعال تر بورس برای سه ماه سوم سال ۹۸ بر اساس «نقدشوندگی، میزان داد و ستد سهام و ...» اعلام شدند. بر اساس این گزارش ۶ بانک «ملت، تجارت، پاسارگاد، صادرات، اقتصادنوین و پارسیان» در فهرست ۵۰ شرکت فعال تر بازار سهام قرار دارند.

جزییات این فهرست منتشر شده حاکی از آن است که در میان ۵۰ شرکت برتر بورس، بانک ملت جایگاه چهارم، بانک تجارت در جایگاه بیست و یکم، بانک پاسارگاد در جایگاه بیست و یکم، بانک صادرات در جایگاه بیست و چهارم، بانک اقتصادنوین در جایگاه بیست و پنجم و بانک پارسیان در جایگاه چهل و یکم را به دست آورده اند.

لازم به ذکر است : بورس تهران طبق دوره های سه ماهه اقدام به انتشار ۵۰ شرکت فعال تر بر اساس نقدشوندگی و میزان داد و ستد سهام (تعداد و ارزش سهام دادوستد شده)، تناوب داد و ستد سهام (تعداد روزهای دادوستد شده و دفعات دادوستد شده) و معیار تاثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشر شده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره بررسی) می کند که در تازه ترین این لیست بانک ها نیز سهم قابل توجه ای را به خودشان اختصاص داده اند.

بانک پاسارگاد در میان ۵۰ شرکت برتر بورس

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اطلاع رسانی ایستانیوز،تاریخ انتشار:10دی1398،کد خبر:297566،istanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین