پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: هیچ مرکز ماساژ درمانی مجوز داری در همدان وجود ندارد.وی با بیان اینکه متاسفانه پای افراد غیر حرفه‌ای و غیرمتخصص به این رشته باز شده است، ابراز کرد: باید به مردم اطلاع رسانی شود که پیش از مراجعه به مراکز ماساژ، مجوز رسمی، تابلو و پروانه فعالیت آن را مورد بررسی قرار دهند و فریب تبلیغات افراد سود جو در فضای مجازی را نخورند.

شعارسال: مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: هیچ مرکز ماساژ درمانی مجوز داری در همدان وجود ندارد.

دکتر علی گودرزی گفت: ماساژ درمانی جزء زیرمجموعه‌ رشته‌ فیزیوتراپی است و تنها فیزیوتراپیست‌ها مجاز به انجام این عمل هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پای افراد غیر حرفه‌ای و غیرمتخصص به این رشته باز شده است، ابراز کرد: باید به مردم اطلاع رسانی شود که پیش از مراجعه به مراکز ماساژ، مجوز رسمی، تابلو و پروانه فعالیت آن را مورد بررسی قرار دهند و فریب تبلیغات افراد سود جو در فضای مجازی را نخورند.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پرشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: در هفته گذشته یک مورد گزارش مبنی بر دخالت در طبابت و انجام ماساژ در یک مرکز غیر مجاز در همدان دریافت شد که به محض دریافت این گزارش بلافاصله هماهنگی های لازم با دادستانی، پلیس اماکن و تعزیرات انجام شد و اقدام به ورود به محل کردیم.

وی افزود: پس از ورود به محل تخلف، محل مورد نظر پلمپ شد و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی شد. این فرد متخلف با سوء استفاده از یک موسسه آموزشی، اتاقی را اجاره گرفته و اقدام به تبلیغات و ماساژدرمانی غیر قانونی کرده است. قبلا نیز این فرد خاطی دارای پرونده قضایی بوده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با تاکید براینکه افرادی که از طریق سازمان ورزش و جوانان مجوز انجام ماساژ ورزشی می‌گیرند فقط می‌توانند خدمات ماساژ را در مجموعه های ورزشی و برای ورزشکاران انجام دهند و این گروه نیز اجازه دخالت در امور درمانی را ندارند.

وی با بیان اینکه با هرگونه دخالت در امور طبابت و درمان برخورد جدی می‌شود، تصریح کرد: نظارت‌های ما به صورت شبانه روزی انجام می‌شود اما با این حال مردم هم باید مشاهده هرگونه تخلف و مرکز ماساژ را به بازرسان ما اطلاع دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:1 مهر 1398 ، کدخبر: www.borna.news،901502

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین