پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ شرکت جدید متقاضی سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستند و امیدواریم با این روند استقبال شاهد توسعه و آبادانی منطقه باشیم.

شعارسال:  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ شرکت جدید متقاضی سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستند و امیدواریم با این روند استقبال شاهد توسعه و آبادانی منطقه باشیم.

بهروز آقایی روزسه‌شنبه اظهار داشت: بندر چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور با موقعیت راهبردی و دستیابی به آبهای آزاد بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای در مبادلات ایران با سایر کشورهای منطقه دارد و لنگرگاه بخش خصوصی داخلی است.

وی افزود: این بندر به عنوان دروازه تجارت با کشورهای عضو IORA، CIS، افغانستان، آسیای میانه و نزدیکی به بنادر حوزه دریای عمان و اقیانوس هند از منظر تجارت دریایی، خشکی و امنیتی بهترین مسیر ترانزیتی برای کشورهای منطقه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تاکید بر جایگاه ویژه بندر چابهار در نگاه صاحبان سرمایه افزود: گرایش بخش خصوصی داخلی و خارجی به حضور در بندر شهید بهشتی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ایران و دیگر کشورها به این بندر به عنوان بندری مطمئن برای سرمایه‌گذاری توجه دارند.

وی بیان کرد: ارائه ۲۹ درخواست سرمایه‌گذاری از ابتدای امسال و بازدید بیش از ۳۶ هیات داخلی و خارجی از بندر شهید بهشتی چابهار نمونه بارزی از نگاه ویژه سرمایه‌گذاران ملی و فراملی به این بندر است.

آقائی گفت: پارسال نیز ۱۵۰ هیات داخلی و خارجی از بندر چابهار بازدید کردند و در نهایت ۶۵ درخواست سرمایه‌گذاری ارائه و ۱۷ مورد نهایی و منجر به قرارداد شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار2 مهر 98 ، کد خبر :83486796 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
الان پول تو سواحل مکران یعنی هرکی پول داشته باشه باید بره و سواحل مکران سرمایه گذاری آینده جدید در اونجا شکل میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین