پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
اظهار نظر محمدحسین میثاقی در برنامه شب گذشته «فوتبال برتر» بیشتر بوی قدرنشناسی می‌داد. در حالیکه او کماکان یکی از بهترین‌های عرصه گزارش و اجرای برنامه‌های فوتبالی است.

شعارسال: در برنامه‌ای که باقیمانده‌ای از همان «نود» معروف است و به عنوان «فوتبال برتر» با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن می‌رود شب گذشته اتفاق جالبی رخ داد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه «فوتبال برتر» با کنایه عجیبی ذات برنامه «نود» را زیر سوال برد. اگر چه میثاقی شاگرد و گزارشگر برنامه «نود» بوده و سال‌ها در کنار عادل فردوسی‌پور دارای اسم و رسم شده، در جایی از برنامه اعلام کرد همیشه عادتمان شده است به حاشیه‌های فوتبال بپردازیم و در واقع ذائقه ما را سال‌ها به حاشیه‌ها عادت داده‌اند در حالیکه ما باید کمک کنیم در حوزه‌های مختلف فوتبال محتواسازی کنیم و این اتفاق از این هفته با اجرای مجید جلالی در تحلیل مسائل اصلی فوتبال رخ خواهد داد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که فوتبال تنها در 90 دقیقه اتفاق می‌افتد و در حقیقت حواشی این ورزش پرطرفدار است که مخاطب را پای آن (به خصوص در برنامه‌های تلویزیونی) ماندگار می‌کند.

اگر برنامه «فوتبال برتر» با اجرای شما مجری جوان و با استعداد فوتبال امروز کماکان دیده می‌شود و مخاطب دارد به ماهیت حواشی فوتبال مرتبط است وگرنه پس از عادل فردوسی‌پور خیلی‌ها، هم قسم شده بودند که حداقل دوشنبه شب‌ها مخاطب هیچ برنامه فوتبالی نباشند اما فوتبال و حواشی‌اش و اتفاقاتی که قبل و بعد یک مسابقه فوتبال رخ می‌دهد آنقدر جذاب و چالشی هست که مخاطبانش نتوانند در روزهایی که رسانه، اتفاق جذابی در سبد تفریحاتش ندارد به راحتی از آن عبور کنند.

شما به لحاظ سواد ورزشی و توانمندی اجرا و البته گفت‌وگوهای پر چالش که البته به ذات این ورزش مرتبط می‌شود بسیار توانمند و کاربلد هستید و اتفاقاً خیلی‌ها معتقد بودند سبک و سیاقی که در اجرای برنامه ورزشی دارید رقیبی است برای عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش که سال‌ها روی آنتن بوده است اما اتفاقات رخ داده برای برنامه «نود» و افتادن گوی و میدان به دست شما مجری جوان ورزشی که شاید به نوعی بدشانسی حرفه‌ای هم محسوب می‌شود باعث شد امروز برنامه متبوعتان را که به گفته خودت روزی علاقه‌مند بودی تنها روی صندلی‌اش بنشینی به باد انتقاد بگیری که ذائقه مخاطب را به حواشی برده است.

به نظر شما لحظاتی که امروز از برنامه‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد چیزی جز حواشی و چالش‌های جذاب فوتبال است؟ نکند احساس می‌کنید لحظات آموزشی مدنظر برنامه، مخاطبان را در شبکه‌های اجتماعی گرفتار می‌کند. فراموش نکنیم که اتفاقا تو شاگرد خلف مکتبی هستی که حساسیتش روی حواشی فوتبال، داوری فوتبال، اتفاقات فوتبال به نوعی باعث شده بود که خیلی‌ها دست از پا خطا نکنند و خیلی‌ها با دقت و توجه و تمرکز بیشتری به کارشان در این عرصه بپردازند.

افت داوری در فصل گذشته و در فصل فعلی شاید به نوعی محصول غیبت چند ماهه «نود»ی است که شاید کم عیب و ایراد نداشت اما به فوتبال هم خدمت کرد.

در روزهای ابتدایی مهر به شما پیشنهاد می‌کنیم قدرشناس آموزگارت باشی.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 2مهر1398 ، کدخبر: 902495: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین