پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
محمدجواد حق‌شناس گفت: پروژه تخریب سفارشی علیه مدیریت شهری راه‌اندازی شده که باید نهادهای اطلاعاتی به این قضیه ورود پیدا کنند.

شعار سال: محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، با اشاره به اتهام شهیدزدایی به شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه تخریب، سفارشی شکل گرفته است. در شهر تهران ده‌ها هزار معبر با ده‌ها هزار تابلو وجود دارد که خیلی از آن‌ها با نام شهدا مفتخر است. حالا امکان دارد در سه جای شهر اشتباهی اقدامی صورت گرفته باشد که سریع از آن عکس می‌گیرند و به کل شهر تعمیم می‌دهند که شهیدزدایی شده است.

حق‌شناس گفت: در حالی که در کشور افرادی داریم که مخالف خیلی چیزها هستند اما تنها چیزی که بر سر آن توافق وجود دارد و همه برای آن می‌ایستند و کلاه از سر بر می‌دارند عنوان «شهید» است؛ یکی از مقدس‌ترین عناوینی که کسی بر سر آن دعوا ندارد اما حالا عده‌ای را متهم به «شهیدزدایی» می‌کنند.

او تاکید کرد: آدرس غلط می‌دهند تا ذهن‌ها به سمت دیگری منحرف شود اما چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟ شاید حوزه‌های اطلاعاتی و سایر حوزه‌ها باید این ادعاها را بررسی کنند. مگر می‌شود با چهار عنوانی که ریشه در واقعیت ندارد تخریب و خودزنی برای نظام و جمهوری اسلامی و مدیریت شهری داشته باشیم؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اتهام شهیدزدایی به مدیریت شهری اسبق نسبت داده شده، افزود: این اتهام ربطی به ما ندارد اما ظلم می‌دانم این اتهام را به آقای قالیباف، چمران و همکاران گذشته مدیریت شهری هم نسبت دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 مهر 98، کد مطلب: 904140: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود طاهری نسب
United States
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
امید وارم نهاد های امنیتی همیشه وقتی پای امنیت ملی درمیانه به سرعت مداخله کنند.. هرچی نداریم عوضش امنیت داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین