پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۳۸۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای خطاب به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد، خواستار ممانعت از تحصیل غیرقانونی فرزندان هیئت علمی این دانشگاه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی شد.
شعار سال:رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای خطاب به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد، خواستار ممانعت از تحصیل غیرقانونی فرزندان هیئت علمی این دانشگاه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی شد.
 احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار ابطال تغییر رشته فرزندان برخی از اساتید دانشگاه آزاد شد.

متن این نامه بدین شرح است:

«بسم اله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی

ریاست محترم هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

در سال ۱۳۹۶ به موجب نامه شماره ۱۵۹۹/۸۶۰ معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد، برای ارائه تسهیلات به فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه مقرر شد تغییر رشته در رشته‌های دکترای حرفه‌ای برای این افراد امکان‌پذیر باشد. این اقدام تبعیضی آشکار برای فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بود. خوشبختانه این مصوبه در سال ۹۷ توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لغو شد.

اما همچنان ۱۳۴ نفر که فرزندان برخی از مدیران دانشگاه آزاد نیز در میان آنان هستند، براساس این مصوبه غیرقانونی در رشته پزشکی یا دندانپزشکی مشغول به تحصیل شده‌اند؛ در حالی که نمره رشته دامپزشکی را کسب کرده‌اند. از شما انتظار است که تغییر رشته کسانی که براساس این مصوبه لغو شده انجام گرفته است ابطال گردد و به رشته دامپزشکی برگردانده شوند.»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:17مهر1398،کد خبر:797065،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
تبعیض و سهمیه ها به نظام و کشور اسیب میزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین