پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
اخبار دریافتی حکایت از دیده شدن نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی در شرکت اویک دارد. این حضور وقتی قابل تامل می‌شود که این نماینده سابق مجلس و مشاور فعلی رییس مجلس شورای اسلامی یکی از میهمانان و سخنرانان ویژه کنگره نفت و نیرو بوده است.
شعارسال: اخبار دریافتی حکایت از دیده شدن نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی در شرکت اویک دارد. این حضور وقتی قابل تامل می‌شود که این نماینده سابق مجلس و مشاور فعلی رییس مجلس شورای اسلامی یکی از میهمانان و سخنرانان ویژه کنگره نفت و نیرو بوده است.

نکته اصلی مورد اشاره مشاور رئیس مجلس در این مراسم این بوده که شبانه‌روز ۵.۵ میلیون بشکه نفت و گاز آتش می‌زنیم اما ظاهرا مسئولین از این شرایط دلواپس می‌شوند و ازغصه خوابشان نمی‌برد! کاش این ۵.۵ میلیون بشکه که آتش زده می‌شود تبدیل به رفاه، توسعه و تولید کالاهای مورد نیاز می‌شد. مطلبی که طی دوران حضور وی در مجلس اینگونه از سوی وی بیان نشده بود.

این درحالی است که برخی از کارشناسان معتقدند: حضور نماینده پرنفوذ مجلس و از افراد مورد توجه وزیر نفت در این گنگره و شرکت اویک بدون شک هرگز برای گرفتن فقط یک پست نه چندان موثر و غیر اجرائی مشاور نبوده بلکه باید با هدف گرفتن یک پروژه بزرگ از این شرکت باشد.

به نحویکه این کارشناسان تاکید دارند: اویک از زمان حضور منوچهری با نظر مساعد زنگنه اجرای چندین پروژه یزرگ نفتی را در اختیار گرفته و احتمالا سهمی از این سفره گسترده شده در حیاط خلوت زنگنه ( شرکت اویک) قرار است نصیب این نماینده سابق مجلس و دیگر سمپات‌های وزیر نفت شود.

لازم به ذکر است اویک همیشه یکی از شرکت هایی بوده که به دلیل ساختار خصوصی خود مرکز مهمی برای لابی های پشت صحنه و دادن پست های خوب به فرزندان برخی مدیران و مسئولین بوده است. مهندس عراقی مدیرعامل سابق شرکت گاز از جمله افرادی است که پس از بازنشستگی به عنوان رییس هیات مدیره اویکو یک از شرکت‌های زیرمجموعه اویک منصوب و مشغول به کار شده است.

از سویی دیگر، حضور یک ژن خوب دیگر در یکی از پست های مدیریتی شرکت اویک پس از حضور منوچهری از جمله مسائل حاشیه ای این شرکت است که در فرصت مقتضی به آن پرداخته خواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نفتی ها ،تاریخ انتشار: 20 مهر1398،کدخبر:26774 ،www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
آنقدر تابلو بده بستون می کنند که کلاغ ک .... دریده هم می فهمه
ناشناس
Germany
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
باهنر ، تو دیگه چرا پسر؟ تو که با هنر بودی؟ چرا بی هنر رفتار کردی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین