پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه که به‌منظور رایزنی پیرامون تحولات سوریه به تهران سفر کرده است، با معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعار سال: حسین جابری‌انصاری، معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با استفان دی‌میستورا با اشاره به پیچیده بودن بحران سوریه و سیاست برخی بازیگران موثر در بحران جهت تحقق اهداف شکست خورده در رویارویی‌های نظامی از طریق راه‌حل سیاسی اظهار کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه تاکنون تاکید بر راه‌حل سیاسی به‌عنوان راهبرد پایان بحران سوریه بوده است.

او مهم‌ترین گام برای موفقیت راه‌حل سیاسی را توجه به واقعیت‌های موجود در سوریه دانست و افزود: بدون در نظر گرفتن واقعیت‌های سیاسی و میدانی امکان موفقیت راه‌حل سیاسی وجود ندارد.

وی با اشاره به حمایت‌های کشورمان از راه‌حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با راه‌حلی که مورد پذیرش دولت و ملت و گروه‌های سیاسی سوریه باشد همراهی خواهد کرد.

دو طرف در این دیدار بر ضرورت استمرار رایزنی‌ها برای کمک به پیشبرد راه‌حل سیاسی بحران سوریه تاکید کردند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395، کد مطلب: 95050105914:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین