پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
رئیس جمهور آمریکا که همزمان تحت فشار دموکرات‌ها بر سر استیضاح و نیز انتقاد فزاینده جمهوری خواهان قرار دارد، در پیامی هدفمند از هم حزبی‌های خود خواست با جدیت بیشتری برای او بجنگند.
شعارسال :  رئیس جمهور آمریکا که همزمان تحت فشار دموکرات‌ها بر سر استیضاح و نیز انتقاد فزاینده جمهوری خواهان قرار دارد، در پیامی هدفمند از هم حزبی‌های خود خواست با جدیت بیشتری برای او بجنگند.
«دونالد ترامپ» در جلسه کابینه در کاخ سفید گفت: «قطعا مجلس نمایندگان، من را استیضاح خواهد کرد وگرنه برنده انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهم بود. جمهوری خواهان باید مواضع سختگیرانه تری اتخاذ کنند و بجنگند. برخی، جنگجویان بزرگی هستند اما باید شدت عمل بیشتری داشته باشند زیرا دموکرات ها تلاش می کنند در انتخابات به حزب جمهوری خواه آسیب بزنند».
با جدی‌تر شدن و پیش رفتن روند تحقیقات استیضاح ترامپ، آتش اختلاف نظر‌ها و جنگ سیاسی در واشنگتن تندتر می‌شود. جرقه اختلاف نظر در حزب جمهوری خواه در موضوع استیضاح ترامپ در پی حمایت شدید افکار عمومی از این روند توسط دموکرات‌ها و نیز تصمیم خروج نظامیان از سوریه زده شد. پیش از این پیام ترامپ، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برگه حقوقی استیضاح ترامپ با عنوان "سوءاستفاده خیره کننده" رئیس جمهور از قدرت را منتشر کرد.هرچند انتظار می‌رود فرایند استیضاح ترامپ بیش از آن چه که پیش بینی می‌شد، به طول بینجامد؛ علت این امر مطرح شدن نام‌ها و افراد جدید با ادای شهادت هریک از شاهدان احضار شده در پرونده اوکراین گیت به مجلس نمایندگان آمریکا ست.
همزمان با پیشبرد روند استیضاح ترامپ توسط نمایندگان دموکرات کنگره، نظرسنجی‌ها از کاهش رضایتمندی مردم از عملکرد رئیس جمهور آمریکا حکایت دارد.براساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده در این باره، ۵۳ درصد مردم آمریکا از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.
نظرسنجی «راسموسن ریپورت» که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ اکتبر (۲۴ تا ۲۸ مهر) انجام شده، نشان می‌دهد در حالی که ۵۳ درصد مردم از عملکرد ترامپ ناراضی هستند، ۴۵ درصد با عملکرد وی موافقت داشته اند.رسوایی «اوکراین گیت» سبب شکل گیری روند رسمی استیضاح ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شده که پیامد‌های قابل توجهی بر عرصه‌های داخلی و خارجی این کشور داشته است.

شعارسال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه خراسان ، تاریخ انتشار 1 آبان 98 ، کد خبر : 675971 ، khorasannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
ترامپ دیگه داره مثل گربه ای که گیر کرده تو تله هی چنگ میندازه به اینور اونور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین