پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
فتح الله حقیقی استاندار زنجان گفت: انجام وظیفه مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی، ضامن تامین و صیانت حقوق شهروندی مردم است.
شعار سال:استاندار زنجان گفت: انجام وظیفه مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی، ضامن تامین و صیانت حقوق شهروندی مردم است.

فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، ادغام جلسات کارگروه‌های مختلف را مطلوب و مناسب توصیف کرد و افزود: با ادغام جلسات، مدیران وقت بیشتری برای خدمات رسانی به شهروندان پیدا می کنند.

وی به ضرورت داشتن رویکرد عملیاتی در جلسات تاکید کرد و اظهار داشت: صرفا گزارش دهی در خصوص مسائل اجتماعی نتیجه ای ندارد بلکه باید گزارش ها همراه با طرح پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل باشد.

حقیقی افزود: باید تلاش شود تا تصمیم ها در جلسات ستادی قابلیت اجرایی بیشتری پیدا کند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: حقوق شهروندی این است که مدیران به مصادیق حرف هایی که می زنند، عمل کنند.

وی ادامه داد: تامین حقوق شهروندی با پشت میز نشینی محقق نمی شود بلکه مدیران باید در متن جامعه و بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با مسائل و دغدغه ها آشنا شوند.

حقیقی گفت: آرام نگه داشتن جامعه، مصداقی از تحقق حقوق شهروندی است.

مقام عالی استان در ادامه از اختصاص اعتبار برای اجرای طرح ها در حوزه اجتماعی در نتیجه سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی به استان زنجان خبر داد و گفت: این اعتبار قرار است در حوزه پیشگیری از اعتیاد و طلاق و صیانت از خانواده در استان هزینه شود.

وی به لزوم پرهیز از موازی کاری در اجرای طرح ها در حوزه اجتماعی تاکید کرد و افزود: در اجرای طرح ها باید یک دستگاه به عنوان مجری تعیین شود و سایر دستگاه‌ها به عنوان همیار و کمک کننده عمل کنند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به ضرورت اجتماعی کردن امر سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا فرمانداران موظف هستند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، برای دهیاران و شوراهای اسلامی همایش های آموزشی برگزار کنند.

گفتنی است دراین جلسه از دانشگاه تحصیلات علوم پایه زنجان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل تامین اجتماعی و دانشگاه زنجان به عنوان دستگاههای اجرایی برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی تجلیل شد.

همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز زنجان و سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:1آبان1398،کد خبر:915458،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
صرفا گزارش دهی در خصوص مسائل اجتماعی نتیجه ای ندارد بلکه باید گزارش ها همراه با طرح پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین