پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
دبیر جامعه اسلامی دانشکده نفت آبادان گفت: وزارت نفت درصدد حذف دانشگاه صنعت نفت به جای چاره اندیشی جهت افزایش بیش از پیش بازدهی این نهاد علمی است.

شعار سال: هادی میرزایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت نگاه به داخل و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: مصوبه مجلس در سال ۹۲، وزارت نفت را برای تقویت دانشگاه صنعت نفت ملزم کرده است اما متاسفانه وزارت نفت درصدد حذف صورت مسئله به جای چاره‌اندیشی جهت افزایش بیش از پیش بازدهی این نهاد علمی است.

وی افزود: از دیرباز دانشگاه صنعت نفت پتانسیل بسیار خوبی جهت پرورش جوانان و سکانداران صنعت نفت را دارا بوده و موید این مطلب فارغ التحصیلان نامی حاضر در صنعت این دانشگاه است.

دبیر جامعه اسلامی دانشکده نفت آبادان با بیان اینکه سیاست‌گذاران و متولیان امر باید توجه داشته باشند که مسئله دانشگاه صنعت نفت نیازمند تصمیمی کارشناسی است، گفت: مدیران وزارت نفت به جای اینکه به دنبال تصمیم در جهت منافع ملی باشند اما چنین عزمی در رابطه با موضوع دانشگاه در عملکرد وزارت دیده نمی‌شود و وزارتخانه کماکان در تلاش برای حذف این مرکز علمی است.

میرزایی خاطرنشان کرد: مشکلات این مرکز علمی با مساعدت دلسوزان صنعت و همت دانشجویان متعهد قابل حل است، ولی از ریشه برکندن این بنیان علمی قطعا مضرات غیرقابل جبرانی در بلند مدت برای صنعت نفت خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 10 آبان 98، کد مطلب: 442911: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین