پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۳۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب معتقد است که طرح پایش می‌توانند مانند یک نقشه ساختمانی یک بنای تاریخی ایجاد کند.
شعارسال: سهیلا موسوی سیرجانی درباره اجرای طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اجرای درست این طرح نتایج شگرفی را برای دانشگاه آزاد اسلامی در پی خواهد داشت و جامعه شاهد آن خواهد بود.

وی تأکید کرد: باید این موضوع را مدنظر داشت که طرح پایش مانند یک نقشه ساختمان عمل می‌کند که اگر بخش‌های مختلف آن به خوبی در نظر گرفته شود، می‌تواند یک بنای تاریخی را ایجاد کند از این رو باید به دقت این طرح را اجرا کرد.

موسوی افزود: براساس اولویت‌بندی‌های این طرح می‌توان موضوعات مهم را استخراج کرد و در اختیار دانشجویان قرار داد. همچنین می‌توان موضوعات بزرگ را نیز در بین دانشجویان تقسیم کرد و بعد از استخراج نتایج به جمع‌بندی خوبی دست پیدا کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: بنده که در رشته ادبیات فارسی هستم موضوعاتی نظیر تدوین نسخه‌های خطی، ادبیات معاصر و ... از اهمیت خاصی برخوردار است، در این زمینه به دانشجویانم کمک می‌کنم و با این وجود که یک نفر هستم دانشجویانم توانسته‌اند براساس نظام موضوعات دستاورد‌های خوبی را رقم بزنند.

موسوی بیان کرد: برخی از پژوهشگاه‌ها اقدامات مشابه دانشگاه آزاد اسلامی را انجام داده‌اند، اما با وجود وسعت دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور قطعا می‌توان نتایج ملموس‌تری را دریافت کرد.

وی عنوان کرد: برخی از زیرساخت‌ها برای اجرای این طرح باید اصلاح شود تا اعضای هیئت علمی و دانشجویان به راحتی بتوانند در مسیر اجرای این طرح گام بردارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 16 آبان 1398 ، کدخبر: 443673  ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
برخی از پژوهشگاه‌ها اقدامات مشابه دانشگاه آزاد اسلامی را انجام داده‌اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین