پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
استاندار کرمان گفت: براساس برنامه ششم توسعه کرمان به‌عنوان مرکز پشتیبانی جنوب‌ شرق کشور شناخته می‌شود.
شعار سال:به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در دیدار با هیئت سرمایه‌گذاری عمانی پروژه گودال خشت‌مال‌ها (صاروج پارس) اظهار داشت: در حال حاضر فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران در استان کرمان فراهم شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری موجود در استان کرمان، این استان از مراکز مهم گردشگری برای حضور گردشگران خارجی است و در آینده نزدیک و براساس برنامه ششم توسعه کرمان به عنوان مرکز پشتیبانی جنوب شرق کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی شرایط بسیار خوبی است و فرصت‌های خوبی برای جلب سرمایه‌گذاری خارجی داریم.

رزم حسینی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه متروی کرمان در هفته گذشته، عنوان کرد: در این رابطه حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت.

وی به ایجاد ترمینال هوایی جدید کرمان به‌عنوان مدرن‌ترین ترمینال هوایی کشور در کرمان اشاره کرد و ادامه داد: این ترمینال طی سه سال به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت جا به جایی سه میلیون نفر مسافر را دارد.

رزم حسینی بااشاره به این مطلب که در سال گذشته نزدیک یک میلیارد یورو از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کرده‌ایم، گفت: آینده کرمان آینده خوبی برای سرمایه گذاران در این استان خواهد بود.

وی خطاب به هیئت مدیره پروژه صاروج پارس، تصریح کرد: با توجه به ثبات نرخ ارز می‌توانید از اعتبارات خارجی خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان استفاده کنید زیرا این استان دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی است.

وی تأکید کرد: همکاری ما نباید تنها در ساخت یک سیتی سنتر خلاصه شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه صاروج پارس از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته باید معماری متناسب با میراث فرهنگی منطقه داشته باشد و این امر جذابیت خاصی را نیز به این پروژه می‌بخشد.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از فعالیت و همراهی رسانه‌ها در استان کرمان، تأکید کرد: رسانه‌ها به‌صورت مستمر اطلاعات مربوط به طرح‌های عمرانی را ثبت می‌کنند.

*تمام دنیا چشم به فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران دارند

عضو هیئت مدیره هیئت سرمایه‌گذاری پروژه صاروج پارس نیز در دیدار با استاندار کرمان، گفت: نه تنها کشور عمان بلکه تمام دنیا چشمشان به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در ایران است.

انیس سلطان اظهار داشت: از طرف تیم سرمایه‌گذاری عمان اطمینان می‌دهم که پروژه صاروج پارس و این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کرمان باشد.

وی ادامه داد: اطمینان داریم با کمک و حمایت شما همه چیز به خوبی پیش می‌رود و این طرح در زمان و با سرعت خوبی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سفر 12 سال قبل خود به استان کرمان گفت: خوشحال هستم که بعد از 12 سال می‌بینم که کرمان در حال تبدیل شدن به یک مرکز توریستی بزرگ است.

سلطان، تصریح کرد: ایران و عمان نیز روابط بسیار خوبی با هم دارند و اطمینان داریم با این روابط می‌توانند همکاری‌های مستمر و مادام‌العمری داشته باشند.

وی بر ارائه تأسیسات آب، برق و گاز در زمان مورد نیاز تاکید کرد.

مانعی برای اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌ها وجود ندارد

شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: مانعی برای اجرای پروژه گودال خشت مال‌ها وجود ندارد و روال اجرایی این طرح در حال انجام است.

علی بابایی با اشاره به اینکه بعد از عقد قرارداد کارهای زیادی انجام شده است، عنوان کرد: حدود 270 پلاک تجمیع شدند و تحویل زمین نیز انجام شده و عملیات اجرایی این طرح نیز در دست انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هفتم از مجموع 13 هزار تن فولاد مورد نیاز این پروژه خریداری شده و مانع خاصی در اجرای این طرح وجود ندارد.

و با تأکید بر اینکه روند اجرایی این پروژه با سرعت ادامه می‌یابد، گفت: برای تأمین آب، برق و گاز نیز هماهنگی‌ها صورت گرفته است و در حال حاضر هیچ مانعی برای اجرای این پروژه در دو و سه شیفت کاری وجود ندارد.

با کمی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت تسنیم، تاریخ انتشار 12 آبان ۱۳۹۴ ،کد خبر 906067 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین