پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
معاون حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه جمعه، در بخشنامه ای به نهادهای این حزب دستور داد هر چه سریعتر عناصر مشکوک به داشتن ارتباط با جنبش گولن را از این حزب و شهرداریهای تحت اداره این حزب پاک سازی و اخراج کنند.

شعار سال:به گزارش پایگاه خبری «سوزجو»، «حیاتی یازیجی» معاون حزب حاکم ترکیه در این بخشنامه تاکید کرده است که برای جلوگیری از هر گونه فتنه و شائبه، باید هر چه سریعتر حزب حاکم عدالت و توسعه از هواداران فتح الله گولن پاکسازی شود.

وی افزود: افرادی که با «جماعت گولن» ارتباط دارند و نیز آنها که از تلاش برای کودتا در تاریخ 25 تیرماه حمایت کرده اند، هر چه سریعتر پاکساری شوند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه پنجشنبه به دلیل چشم پوشی از فعالیتهای گروه موسوم به جماعت خدمت به رهبری فتح الله گولن و یا حمایت از این جماعت در گذشته از خدا و مردم ترکیه تقاضای بخشش کرد.

حدود 80 هزار تن از کارمندان نهادهای مختلف دولتی و حکومتی ترکیه از جمله گروهی از معلمان و نیز کارکنان شهرداری، در پی کودتای نافرجام 25 تیر این کشور، به اتهام عضویت یا همکاری با گروه گولن موسوم به جماعت خدمت یا نور از کار برکنار، تعلیق و یا بازداشت شده اند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395، کد مطلب: 82176223 (5482858):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین