پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور فقط مجری برگزاری آزمون است و هرچه تصمیم‌گیری شود اجرا می‌کند.

شعار سال:

عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم  در رابطه با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که به دستور رئیس جمهور متوقف شده است، گفت: وزارت علوم و سازمان سنجش فقط مجری برگزاری آزمون‌ استخدامی است و تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری برعهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: سازمان سنجش ثبت‌نام داوطلبان را انجام می‌دهد و مسائل اجرایی برگزاری آزمون را برعهده دارد ولی تصمیم‌گیری پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری آزمون و زمان برگزاری برعهده سازمان سنجش نیست.

در حالیکه ثبت‌نام داوطلبان برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی انجام شده بود و قرار بود آزمون در روز 19 مردادماه برگزار شود، رئیس جمهور دستور داد که تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، آزمون سراسری استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در راستای رعایت عدالت اصلاح شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 1395، کد مطلب: 13950511000113: www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین