پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مدیر اجتماعی ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از رتبه دوم بجنورد در حاشیه‌نشینی خبر داد و گفت: ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲۱۷ هزار نفری شهرستان بجنورد در حاشیه شهر سکونت دارند.

شعارسال: مدیر اجتماعی ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از رتبه دوم بجنورد در حاشیه‌نشینی خبر داد و گفت: ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲۱۷ هزار نفری شهرستان بجنورد در حاشیه شهر سکونت دارند.

 به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نشست تخصصی مشترک آسیب‌های اجتماعی شایع استان با حضور معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی، معاون اجتماعی بهزیستی، معاون قضایی و پیشگیری دادگستری کل استان، دانشگاه علوم پزشکی، و با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر تسهیل‌گری مستقر در مناطق کم برخوردار در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
 
مدیر اجتماعی ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲۱۷ هزار نفری شهرستان بجنورد در حاشیه شهر سکونت دارند که این شهر رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی اظهار داشت : حاشیه شهر جزئی از شهر محسوب می‌شود و می‌بایست از امکانات شهری بهره‌مند شوند ولی متاسفانه حواشی شهر به سمت شغل‌های کاذب و خطرناک رفته و مشکلات این مناطق چند برابر شده است.
 
ذوقی افزود: در همین راستا طرح راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری از سال گذشته در دستور کار استانداری قرار گرفته است.
 
در ادامه این نشست مدیران ،کارشناسان و دفاتر تسهیل گری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص نمونه‌گیری و اتمام سرشماری از منازل تحت پوشش و مشکلات پیش‌رو این مناطق مطرح شد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:    27   آبان 1398،کدخبر:   13980827000397،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین