پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
طی ٢ هفته اخیر اتفاقات جنجالی و ناخوشایندی برای دانشجویان مستقر در دانشگاه شهید چمران اهواز رخ داده است.مسئولین دانشگاه و خوابگاه با چالشی مواجه هستند وسوالات زیادی از جمله اینکه چرا در روزهای اخیر چنین اتفاقات ناگواری در مجموعه‌های خوابگاهی در حال رخ دادن است؟ آیا کوتاهی رخ داده که مسبب چنین وضعیتی شده است؟
شعارسال: طی ٢ هفته اخیر اتفاقات جنجالی و ناخوشایندی برای دانشجویان مستقر در دانشگاه شهید چمران اهواز رخ داده است.
 
ابتدای آذر ماه امسال یکی از دانشجویان ورودی ٩٨ در حمام‌های خوابگاه علم الهدی اقدام به خودکشی کرد که خوشبختانه پس از مطلع شدن ساکنان در بلوک  و تماس آنان با اورژانس، دانشجوی مذکور به بیمارستان منتقل و مداوا شد.
 
اتفاق دوم در تاریخ ۸ آذرماه برای یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر رخ داد، که به گفته علیرضا قدردان، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از دانشجویان پسر اندیمشکی این دانشگاه، پس از خروج از خوابگاه باز نمی‌گردد و در نتیجه هم اتاقی‌ها خانواده او را در جریان می‌گذارند.
 
جسد این دانشجو یک روز پس از مفقود شدن در منطقه بوستان پیدا شد و توسط خانواده او مورد شناسایی قرار گرفت.
 
قدردان علت مرگ این دانشجو را مشخص نشده عنوان کرد و از آغاز بررسی مراجع ذیصلاح و پزشکی قانونی در این زمینه خبر داد.
 
اتفاق سوم، نیمه شب گذشته، در تاریخ ۱٢ آذرماه رخ داد که یک دانشجو متالوژی خود را از درختان پشت خوابگاه آویزان کرده بود.
 
یکی از دانشجویان خوابگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مشاهدات خود را اینگونه بیان کرد: ساعت ۴ صبح با سر و صدا از خواب بیدار شدم و به پشت خوابگاه رفتم، و با دیدن بدن آویزان یکی از هم خوابگاهی هایمان متوجه مرگ او شدیم، که در نتیجه هر اقدامی بی اثر بود.
 
بابک محمدیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شخص اولی که اقدام به خودکشی کرده بود که سابق بر این نیز دست به این عمل زده بود.
 
او در خصوص اتفاق دوم در خوابگاه علم الهدی افزود: این شخص پس از خروج از خوابگاه باز نمی‌گردد و جسد او در انتهای خیابان بوستان پیدا می‌شود که تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس هنوز در حال انجام است و نتیجه فعلا مشخص نیست.
 
محمدیان بیان کرد: شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه فرد درگذشته را با چاقو کشته اند یا با خودرو زیر گرفته اند و بعد به محل مرگ منتقل کرده اند، واقعیت ندارد و علت هنوز مشخص نیست.
 
مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: اتفاق سوم مربوط به دانشجوی سنواتی بوده و تحصیلات خود را یک سال متوقف کرده بود تا اینکه ۲ شب پیش او را حلق آویز پیدا کردند.
 
هم اکنون مسئولین دانشگاه و خوابگاه با چالشی مواجه هستند وسوالات زیادی از جمله اینکه چرا در روزهای اخیر چنین اتفاقات ناگواری در مجموعه‌های خوابگاهی در  حال رخ دادن است؟ آیا کوتاهی رخ داده که مسبب چنین وضعیتی شده است؟
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار:  13  آذر 1398،کدخبر:      7159686،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
1
دانشجوا واقعا در شرایط بسیار بدی قرار دارن امیدوارم مسئولان بیشتر پیگیر امور باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین