پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مسئولان گوشتان باز باشد چه می‌گویید. خیال کردی حال که مسئولیتی داری کسی هستی. وای بر آن کسی که فکر کند کسی هست.
شعار سال : آیت الله محمّدعلی موحدی کرمانی در خطبه های اول نماز جمعه این هفته تهران ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و اینکه سنگر مهم انسان تقواست، گفت: قرآن هر جا نام از ایمان برده است به دنبال آن ذکر عمل صالح کرده است.

وی با طرح این سوال که ایمان چیست؟ افزود: بعضی ها به غلط ایمان را از عمل جدا کردند؛ در حالی که روایات می گوید ایمان کل عمل است. هر جا که عمل نباشد، آنجا ایمان نیست. اگر انسانی در عمل کوتاهی کند، در آنجایی که کوتاهی کرده، ایمان وجود نداشته است. 

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: رسیدن به رضای الهی، مقامی بس عالی است. همچنین غضب خدا در معاصی پنهان است و باید بکوشیم هیچ گناهی را انجام ندهیم. گاه ممکن است رفته‌گر از اولیای خدا باشد و اگر دلش شکسته شود، زندگی انسان را متلاطم می کند؛ لذا هیچ انسانی از بندگان خدا را تحقیر نکنید.

وی افزود: مسئولان گوشتان باز باشد چه می گویید. به این ملاقات نمی دهم و جواب تلفن را نمی دهم و این نامه را نمی خوانم خودت را گم کردی؟ خیال کردی حال که مسوولیتی داری کسی هستی.
 
وای بر آن کسی که فکر کند کسی هست. مسوولین به نماینده خودتان بگویید که اگر کسی ملاقات خواست به او وقت ملاقات بدهید بیاید و حرفش را بزند و نماینده مطالبش را به من منتقل کند.
 
تو آدم نیستی و کسی نیستی و ملاقات نمی دهم درست نیست. این برنامه  غلطی است که مردم را ناراحت می کند و آنها نمی توانند درددلشان را به مسوولین بگویند.
 
موحدی کرمانی تصریح کرد: آقایان یک نفر را مامور کنند به عنوان نماینده خودشان در مسجد یا حسینیه ای بیایند. فلان وزیر بگوید این نماینده من است و فلان روز و فلان ساعت در فلان جا حضور پیدا می کند. این کار  زحمتی ندارد و مردم خوشحال می شوند. چرا این کار انجام نمی شود؟
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 22 آذر 98 ، کد خبر : 703368 ، asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
مسولان فعلا عقلشون رو اجاره دادن که کشوری با این همه امکانات وضعش اینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین