پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
آیت الله سیستانی با بیان اینکه مردم مجرای قدرت هستند، تنها راه خروج از بحران را برگزاری انتخابات زودهنگام دانست و خواستار تصویب قانون منصفانه برای اجرای انتخابات شد.

شعار سال:آیت الله سیستانی با بیان اینکه مردم مجرای قدرت هستند، تنها راه خروج از بحران را برگزاری انتخابات زودهنگام دانست و خواستار تصویب قانون منصفانه برای اجرای انتخابات شد.

آیت الله سید علی سیستانی، از مراجع تقلید شیعیان خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام در عراق شد.

 وی انتخابات پیش از موعد را تنها راه خروج عراق از بحران کنونی دانست.

مواضع آیت‌الله سیستانی از سوی نماینده او در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر کربلا، بیان شد.

«عبدالمهدی الکربلایی» در خطبه‌های نماز جمعه کربلا، ضمن بیان اینکه اعتراض حق مردم است از تخریب اموال و تعطیلی مؤسسات آموزشی به شدت انتقاد کرد.

به نوشته السومریه نیوز، او با بیان اینکه مردم مجرای قدرت هستند، تنها راه خروج از بحران را برگزاری انتخابات زودهنگام دانست و خواستار تصویب قانون منصفانه برای اجرای انتخابات شد.

عبدالمهدی الکربلایی با انتقاد از تأخیر در تصویب قانون انتخابات و اختلافات بر سر بندهای آن، خواستار رقابت بر مبنای شایستگی‌ها در طول رقابت‌های انتخاباتی شد.

او از دولت آتی عراق نیز خواست تا انتخابات را به دور از قدرت سلاح و بدون دخالت‌های خارجی برگزار کند. الکربلایی گفت که دولت آتی باید دولت بدون جنجال باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:29آذر1398،کد خبر:518887،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
هر چه زودتر آرامش به شهرهای زیارتی برگرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین