پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دو شریک بخش خصوصی در صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه کرده‌اند.

شعار سال:معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دو شریک بخش خصوصی در صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه کرده‌اند.

حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، درخصوص زمان راه اندازی و افتتاح صندوق پژوهش و نوآوری این دانشگاه، اظهار کرد: تقریباً از ۶ ماه پیش برنامه ریزی‌های اولیه برای افتتاح صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر استارت خورد.

حسینی تودشکی درخصوص تعداد شرکای سرمایه گذار در این صندوق، ادامه داد: در حال حاضر دو شرکت بخش خصوصی به عنوان شرکای سرمایه گذار این صندوق انتخاب شده‌اند و به توافق نهایی رسید‌ه‌ایم.

وی با بیان اینکه کار اجرایی صندوق در مرحله ارائه تقاضا به صندوق نوآوری و شکوفایی است، افزود: با توجه به این که فعالیت صندوق‌های پژوهش و نوآوری باید به تایید صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برسد منتظریم تا با ارائه مدارک مجوز لازم به زودی صادر شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه معمولا برای صدور مجوز باید مراحلی طی شود، تاکید کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست یک طرح توجیهی فنی اقتصادی (BP) می‌کند و در حال حاضر این طرح آماده شده و در آستانه ارائه است.

حسینی تودشکی گفت: البته رایزنی‌هایی هم صورت گرفته تا اگر مشکلی وجود دارد از قبل رفع شود، البته فکر می‌کنیم قبل از سال جدید این اتفاق بیفتد و رسما شروع به کار خواهد کرد.

وی درخصوص حجم سرمایه گذاری اولیه از طرف شرکا تاکید کرد: دو شریک خصوصی این صندوق ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه کرده‌اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر با اشاره به قرارداد‌های ارتباط با صنعت این دانشگاه گفت: برای ما تعداد قرارداد‌ها مهم نیست بلکه به حجم این قرارداد‌ها توجه می‌کنیم، در بحث انعقاد قرارداد‌ها امسال نسبت به سال گذشته رشد بهتری داشتیم.

وی ادامه داد: حتی در قرارداد‌های معمول ما که اساتید در سطح‌های متوسط می‌بندند نسبت به سال گذشته در همین زمان یک افزایش صد درصدی داشتیم.

حسینی تودشکی تصریح کرد: دو برنامه مهم در راس پروژه‌های کلان دانشگاه قرار دارد، با توجه به اینکه هر دو پروژه در سطح ملی است؛ سفارش دهنده هر دو پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و فکر می‌کنیم ظرف یک تا دو ماه آینده حتما قرارداد یکی از این دو پروژه امضا و قبل از آغاز سال جدید وارد فاز اجرایی شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر در پایان با اشاره به محل تامین هزینه‌های دو پروژه ملی خاطرنشان کرد: با توجه به این که پروژه در سطح ملی است و ما باید خدماتی را به دانشگاه ها، شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان‌ها می‌دهیم در نتیجه حوزه وسیعی را در بر می‌گیرد و با توجه به اینکه هر دو پروژه جزو ماموریت‌های وزارت ارتباطات است بیشتر سرمایه گذاری از سوی این وزارت‌خانه خواهد بود و دانشگاه باید بستر کار و محل مناسب را به لحاظ تخصصی فراهم کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:3دی1398،کد خبر:814640،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
ان شاالله که صرف خرید خودرو و خانه برای بعضی از افراد با شرکتی سازی ظاهری نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین