پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
مدیرکل سیاست‌گذاری و امور دانش‌بنیان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان گرنت پژوهشی در بودجه سال ۹۸ خبر داد.

شعارسال:مدیرکل سیاست‌گذاری و امور دانش‌بنیان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان گرنت پژوهشی در بودجه سال ۹۸ خبر داد.

مهدی کشمیری ظهر امروز در نشست پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی در سالن اجلاس سران از اختصاص گرنت پژوهشی به مراکز دانشگاهی و پژوهشی در بودجه ۹۸ خبر داد و گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای این گرنت ۲۰ میلیارد تومان است، درصورتی‌که در بودجه سال ۹۷ مبلغ در نظر گرفته شده برای این ردیف ۶۰۰ میلیون تومان بود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم بودجه گرنت پژوهشی را به ۶۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

مدیرکل سیاست‌گذاری و امور دانش‌بنیان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی یکی دیگر از دغدغه‌های جدی ما در حوزه معاونت پژوهشی وزارت علوم است.

کشمیری بیان کرد: به‌دنبال تسهیل مأموریت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم. همچنین قصد داریم اسناد بالادستی این صندوق نظیر اساسنامه و آیین‌نامه آن را بازنگری کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار25آذر 97، کدخبر: 344678،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین