پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۲۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، ثبت ۴۰۰ شرکت در یک پلاک در جزیره کیش را تکذیب و آن را شایعه خواند.
شعارسال: مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، ثبت ۴۰۰ شرکت در یک پلاک در جزیره کیش را تکذیب و آن را شایعه خواند.
 
مرتضی بانک روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز افزود: بیان چنین شایعاتی خیلی قدیمی و صحت ندارد، در سال های بسیار دور موضوعاتی از این قبیل مطرح بوده که شرکت های صوری را ثبت می کردند که با ایجاد سامانه ثبت شرکت ها و تکمیل آن، دیگر چنین چیزی امکان ندارد.
 
وی با بیان اینکه این شایعه در کل انحرافی است خاطرنشان کرد: هر روز شایعاتی مطرح که واقعیت ندارند و کسانی که چنین شایعاتی را بیان می کنند باید آنها را متوجه کرد که البته با همکاری سیستم قضایی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.
 
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا ،تاریخ انتشار: 4 دی   1398،کدخبر:  83608375،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
عجب کشور مزخرفی زندگی میکنیم.معلوم نیست کی چپاول میکنه و یا اینکه دزد اصلی کیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین