پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
سعید قریشی رئیس کتابخانه‌های مهریز از دیدار جمعی از کودکان روستای گردکوه شهرستان مهریز با مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور در کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی این روستا خبر داد.

شعار سال:رئیس کتابخانه‌های مهریز از دیدار جمعی از کودکان روستای گردکوه شهرستان مهریز با مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور در کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی این روستا خبر داد.

سعید قریشی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های مهریز اظهار داشت: در نشستی صمیمی مژگان شیخی، نویسنده محبوب کودکان و نوجوانان کشور با اعضای کودک و نوجوان کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی روستای گردکوه دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: در این دیدار عطیه خراسانی، فاطمه فلاحی پناه و فاطمه محسنی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه به معرفی و قصه گویی «کتاب‌های کاش تو را می دیدم»، «مسافر هشتم» و «خاله اناری» از داستان‌های مژگان شیخی پرداختند و این بانوی نویسنده به سوالات آنها در مورد این کتاب‌ها پاسخ داد.

مژگان شیخی در این نشست با اظهار خرسندی از توفیق حضور در کتابخانه روستای گردکوه، شنیدن نظرات کودکان و نوجوانان درباره آثار خود را موجب رشد و تقویت آثارش دانست و گفت: اطلاع داشتن از نظرات مخاطبان، از لازمه‌های کار هر نویسنده‌ای است تا بداند بازخورد آثارش در بین مردم چگونه است و در ادامه، مسیری را طی کند که مورد رضایت خوانندگانش باشد.

وی، شروع کار نویسندگی خود را از سال ۶۳ در مجله کیهان بچه‌ها اعلام کرد وافزود: در این مدت بیش از ۲۵۰ کتاب داستان تألیف و ترجمه کرده‌ام که هر کدام بازخوردهای خاص خود را داشته و تعدادی از آنها تبدیل به انیمیشن و کارتون نیز شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:4808564،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین