پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
داد‌ه‌های لایحه بودجه ۹۹ نشان می‌دهد که در سال آتی، تقریبا ۱۰ مصوبه حل اختلاف مجلس و شورای نگهبان در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 شعارسال: طبق داده های لایحه بودجه 99 مجمع علاوه بر ۱۰ مصوبه حل اختلاف مجلس و شورای نگهبان که در سال آتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می‌گیرد در سال آینده 10 گزارش درخصوص نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز تهیه می‌کند. یکی از وظایف اصلی مجمع، ارائه نظر مشورتی به رهبری است.

همچنین پنج گزارش نیز درخصوص تدوین سیاست‌های کلی نظام از سوی این نهاد باید در سال آینده تدوین شود. مجموع گزارش‌های مجمع تشخیص برای سال ۹۹، معادل ۳۵ عدد نظر گرفته شده است.

 هزینه تمام شده هر مصوبه برای حل اختلاف مجلس و شورای نگهبان، یک میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان است. گزارش‌هایی که برای نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام تدوین می‌شود نیز هرکدام هزینه‌ تمام‌شده‌ای در حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای بودجه خواهد داشت.

گران‌ترین گزارش‌های مجمع مربوط به تدوین سیاست‌های کلی نظام، است که تقریبا هزینه تمام شده هر گزارش معادل ۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان است. همچنین هر گزارش مشورتی به رهبری نیز یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بودجه خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 6دی1398  ، کدخبر: 520181: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
حیف یه همچین هزینه ای برای یک عنصر موازی واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین