پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل امور عشایری جنوب کرمان، جمشید احسانی‎نیا در حاشیه بازدید از مناطق عشایری بخش اسفندقه افزود: یکی از دلایل عمده ترک تحصیل و عدم رغبت دانش‎آموزان عشایری به ادامه تحصیل کمبود شدید امکانات آموزشی و بی‎توجهی مسوولان آموزش و پرورش به این قشر است.



شعارسال : وی گفت: بر همین اساس خواستار توجه ویژه به این حوزه، بررسی دلایل این مشکل و کمک به رفع آن توسط مسئولان آموزش و پرورش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه رشد علمی این دانشآموزان از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنیم عنوان کرد: برای بهبود وضعیت آموزشی و تحصیلی آنان نیازمند همکاری مسوولان ذیربط هستیم.

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان افزود: هدف از این بازدید مشاهده وضعیت آموزشی، مشکلات این مدارس و پیگیری عملکرد اداره آموزش و پرورش عشایری در زمینه مفاد آییننامه ساماندهی عشایر مصوب هیات وزیران است.

وی با تقدیر از تلاشهای مدیر و معلمان مدارس عشایر بیان کرد: در بازدیدی که از مدارس عشایری داشتیم، شاهد بودیم دانشآموزان از حداقل امکانات آموزشی لازم نیز برخوردار نیستند و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

احسانینیا علاوه بر بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی این مدرسه نشستی با معلمان و مشاور تربیتی مدرسه برگزار کرد.

به گزارش ایرنا در این بازدید تشکلهای وابسته به اداره کل امور عشایری، هزینه لباس فرم یکی از مدارس عشایری اسفندقه و درصدی از هزینه ایجاد فضای سبز و محوطهسازی این مدرسه را تقبل کردند.

اداره کل امور عشایری جنوب کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان، کهنوج و قلعه گنج را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت هلیل ، تاریخ انتشار چهار شنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 12372 : www.halil.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین