پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران گفت: انبار بزرگ ١٠ میلیون بشکه‌ای برای ذخیره سازی نفت خام در پایانه جاسک با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شعار سال: حمید شریف رازی در خصوص دستاوردهای صنایع نفت و گاز در بخش دریا، با بیان این که با اجرای پروژه پایانه جاسک، نفت خام از این پایانه به کشورهای هدف صادر می‌شود، اظهارکرد: بر این اساس با سرمایه گذاری بخش خصوصی قرار است انبار بزرگ ١٠ میلیون بشکه‌ای ذخیره سازی در این پایانه ساخته شود.

وی افزود: البته براساس برنامه ریزی انجام شده برای ساخت ٢ پالایشگاه ٣٠٠ هزار بشکه ای و چند واحد پتروشیمی در این پایانه برنامه ریزی شده است که این موضوع به سرمایه گذاری‌های مختلف نیاز دارد.

مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران افزود: این شرکت ساخت خط لوله ای به طول هزار کیلومتر و لوله گذاری دریایی برای اتصال پایانه جاسک به گوی شناور را بر عهده دارد و بقیه فعالیت‌ها بر عهده سرمایه‌گذاران است.

شریف رازی اظهارکرد: در بخش لوله گذاری دریایی از توانمندی بخش داخلی استفاده می کنیم و چنانچه صنعتگران داخلی توان ساخت گوی شناور را نیز داشته باشند با آنها همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران این آمادگی را دارد تا با همفکری بخش داخلی تجهیزات مورد نیاز ساخت پایانه جاسک را از داخل کشور تامین کند.

پایانه جاسک در استان هرمزگان و در حاشیه ساحلی دریای عمان قرار دارد، با توسعه اینپایانه افزون بر بهره مندی از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد برای توسعه اقتصادی کشور، مردم محروم این مناطق نیز از امکانات به وجود آمده استفاده می کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395، کد مطلب: 210133:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین