پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، استفاده دولت از مابه التفاوت سهم ۲۰ تا ۳۶ درصدی در لایحه بودجه ۹۹ را به عنوان بدهی دولت منظور کردند.
شعارسال: این روز‌ها لایحه بودجه سال ۹۹ کشور توسط اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و کارشناسی است.

طبق قانون برنامه ششم توسعه سهم صندوق توسعه ملی از صادرات نفت و میعانات گازی و خالص صادرات گاز ۳۶ درصد است که به دلیل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و کمبود درآمد‌های ناشی از صادرات نفت به ۲۰ درصد کف قانون برنامه کاهش یافت.

حالا نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصمیم گرفتند که مابه التفاوت ۲۰ تا ۳۶ درصد را به عنوان بدهی دولت به صندوق تلقی کنند تا در سال‌های آینده و با بهبود درآمد‌ها به صندوق توسعه ملی باز گردد.
 


دولت در لایحه بودجه سال آینده راجع به بازگشت ۱۶ درصد مابه التفاوت نظری ارائه نکرده بود. البته باید گفت این بدهی قطعا بر دوش دولت‌های آینده خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 22 دی 1398 ، کدخبر: 13981021000817 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
انگاری که بگن خودشون به خودشون بدهی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین