پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان صد و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص توجه به تامین روشنائی معابر تهران در شب طی تذکری واکنش نشان داد.
شعارسال:  مجید فراهانی نسبت تامین روشنایی معابر تهران در شب واکنش نشان داد.
 
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان صد و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص توجه به تامین روشنائی معابر تهران در شب طی تذکری واکنش نشان داد.
 
فراهانی در این رابطه گفت:  «خاموشی» معابر تهران، چهره شب شهرمان را به هم ریخته و شهر را برای حیات و زیست شبانه به خصوص برای پیاده ها نامناسب  کرده است.
 
او افزود: متاسفانه مدتی است روشنایی معابر و خیابان های اصلی، کوچه ها،مسیرهای پیاده و حتی بزرگراههای اصلی شهر به شدت کاهش پیدا کرده است.
 
عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: عدم تامین روشنائی معابر شهری زمینه ساز حوادث ترافیکی، فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری و بدل ساختن معابر امن شهر به فضای بی دفاع شهری و کاهش احساس امنیت شهروندان است، امری که نه فقط چهره شهر را سیاه و تاریک می کند، بلکه بر تصویر و تصور شهروندان و گردشگران از شهرمان تهران نیز اثر می گذارد.
 
 رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تصریح کرد :بر اساس تبصره 2 ماده 11 «قانون سازمان برق ایران» (مصوب 1346 ) و «آئین نامه نحوه تامین و تعیین هزینه روشنایی معابر و جابجائی تاسیسات آب و برق»( مصوب 1364 هیئت وزیران) «هزینه روشنائی معابر توسط شرکت های برق منطقه ای راساً از محل عوارض مقرر بر مصرف برق تامین و برداشت می گردد.»
 
فراهانی ادامه داد: وظیفه ای که عدم اجرای مناسب آن توسط شرکت برق تهران و خاموشی معابر شهر سبب شده تا برخی گمان کنند شهرداری تهران در انجام وظایف خود کوتاهی می کند، حال آنکه تامین روشنائی معابر و پرداخت هزینه های آن بر اساس نص صریح قانون برعهده وزارت نیرو و شرکت های برق منطقه ای است. 
 
او در پایان افزود: بر همین اساس اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به تامین روشنائی معابر تهران در شب» به شرکت توزیع برق تهران تذکر می دهم و انتظار دارم در همکاری با شهرداری بیش از پیش به مساله تامین روشنائی معابر شهر و ارتقاء ایمنی و امنیت شهروندان عزیز از این طریق توجه نماید.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:   6  بهمن    1398،کدخبر:  955611 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
والا نمیدونم هر جا که رفتیم با کمبود نور مواجهیم چرا شهرداری واقعا واسه چند تا پروژکتور و لامپ خساست به خرج میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین