پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
آلیش کار مازندرانی تیم‌ملی ایران گفت: امسال با توجه به نگاه حمایتی که فدراسیون به بخش بانوان دارد شک ندارم با کیفیت‌تر از هر دوره‌ای مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

شعار سال:آلیش کار مازندرانی تیم‌ملی ایران گفت: امسال با توجه به نگاه حمایتی که فدراسیون به بخش بانوان دارد شک ندارم با کیفیت‌تر از هر دوره‌ای مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

زهرا یزدانی، آلیش کار مازندرانی تیم‌ملی ایران، درباره حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور  اظهار کرد: این ششمین دوره ای است که مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود و چهارمین دوره‌ای هم محسوب می‌شود که قرار است خودم در آن شرکت کنم. در سه دوره گذشته همواره عنوان قهرمانی را کسب کردم و این دوره که انتخابی تیم‌ملی هم محسوب می‌شود برای تکرار همین سکو تلاش خواهم کرد.

دارنده مدال برنز جهانی در خصوص سطح مسابقات کشوری نیز گفت: در سه دوره‌ای که حضور داشتم همواره شاهد رشد بودم. هر سال هم تعداد کشتی گیران افزایش پیدا می‌کرد و هم رقبا از نظر فنی رشد خوبی داشتند. امسال هم با توجه به نگاه حمایتی که فدراسیون به بخش بانوان دارد شک ندارم با کیفیت‌تر از هر دوره‌ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما به تازگی از مسابقات قهرمانی جهان برگشتیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتیم و موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. از همان روزی هم که برگشتیم چون لیگ نداریم که در آن مشغول باشیم به صورت شخصی تمریناتم را شروع کردم و الان هم شرایط ایده‌آلی دارم.

یزدانی در پایان در خصوص برنامه‌های پیش روی تیم‌ملی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان که محد کشتی آلیش به شمار می‌رود برگزارخواهد شد. مسابقانی که قطعا سطح فنی بالایی دارد و رقبای ما هم جزو بهترین‌ها خواهند بود. اما تلاش خواهیم کرد عنوان جهانی خود را در آسیا هم تکرار کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:11بهمن1398،کدخبر: 957503،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
نگاه حمایتی به حوزه ورزش بانوان خیلی کمه باید بشینین پای درد و دل خود ورزشکاران تا به عمق فاجعه پی بببرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین