پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی ادعای استفاده همزمان هواپیماهای شرکت ماهان در پروازهای داخلی و شرق آسیا را تکذیب کرد.

شعار سال: درباره پیشگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص جلوگیری از ویروس کرونا با پروازهای شرق آسیا به تهران گفت: برخلاف آنچه که گفته می‌شود که هواپیماهایی که ماهان برای پروازهای چین استفاده می‌کند برای پروازهای داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، این اتفاق هرگز رخ نداده و این هواپیماها اختصاصاً در پروازهای خارجی استفاده می‌شود.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه‌هایی که پروازهای بین‌المللی دارند دستور داده تا همه مسافران به طور کامل چک شوند و مورد معاینه قرار گیرند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، غربالگری مسافران پروازهای ورودی بین‌المللی خصوصاً مسافرانی که از کشورهای شرق آسیا وارد کشور می‌شوند به خوبی در حال انجام است و تاکنون مورد گزارش نشده است.

جعفرزاده یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور چین و انجام پروازهای شرق آسیا به مقصد تهران، تاکنون حتی یک مورد از احتمال ابتلاء به این ویروس گزارش نشده است.

خاطرنشان می‌شود که پروازهای داخلی ماهان با ایرباس‌های ٣١٠،٣٠۶ و BAe و بوئینگ ٧۴٧ انجام می‌گردد. این در حالیست که پروازهای چین هواپیمایی ماهان با ایرباس ٣۴٠ انجام می‌شود. با این حال هواپیماهایی که به چین پرواز می‌کنند، پرواز استانبول و دبی و … هم انجام می‌دهند؛ ولی تا کنون خبری از پاکسازی هواپیماهای بین‌المللی ایران، بین دو پرواز و ضد عفونی کردن آنها توسط کلینرها اعلام نشده است.

یک فعال رسانه‌ای که مدعی تخصص در صنعت هوانوردی است، اخیراً در توئیتی اعلام کرد هواپیماهایی که شرکت ماهان برای پروازهای شرق آسیا مورد استفاده قرار می‌دهد همزمان در پروازهای داخلی نیز به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند که این ادعا از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب می‌شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1398، کدخبر: 4840168، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
در اینده مشخص میشه راست بوده یا دروغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین