پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
رهبر جریان صدر عراق ضمن اشاره به شکست سیاستمداران این کشور در تشکیل دولتی طبق خواسته‌های مردم، خواهان تحصن و تجمع اعتراضی مسالمت آمیز نزدیک منطقه الخضرا(سبز) شد.

شعار سال: به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در توئیتی از سیاستمداران این کشور به خاطر شکست در تشکیل دولتی غیر جنجالی و وقت کشی و تعلل در این خصوص انتقاد کرد.

وی گفت: بار دیگر سیاستمداران در تشکیل دولتی غیر جنجالی شکست خوردند و هنوز هم در تحقق خواسته‌های به حق و قانونی مردم که محاکمه فاسدان، تشکیل کمیساریای مستقل انتخابات،تدوین قانون اساسی مطلوب، تشکیل دولتی از وزرای مستقل بدون وابستگی‌های حزبی و طایفه‌ای و حفظ استقلال عراق و برگزاری انتخابات شفاف است تعلل می‌کنند.

وی گفت: صلاح است انقلاب مسالمت آمیر برای اصلاحات را از طریق تظاهرات مسالمت آمیز گسترده در پایتخت برای فشار به سیاستمداران جهت تشکیل دولت براساس خواسته‌ای مرجعیت و مردم احیا کنیم و این تظاهرات باید نزدیک منطقه سبز و با هماهنگی نیروهای امنیتی باشد.

 وی همچنین از تظاهرکنندگان خواست ضمن حفظ نظم و مسالمت آمیز بودن تظاهرات، از بستن راه‌ها و موسسات آموزشی و خدماتی خودداری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ 11 بهمن  98، کد مطلب: 3981111075: www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین