پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۵۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت عزم ملی و اقدام جهادی نیاز دارد، گفت: وزیر آموزش و پرورش ضعف‌هایی دارد که از جمله آنها دانشگاه فرهنگیان است که مسئولان آن سیاسی عمل می‌کنند.

شعارسال: ضیاء‌الله اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از بررسی موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این هفته در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و افزود: امر استیضاح حق قانونی مجلس و نمایندگان است ولی باید این مسئله بررسی شود که آیا استیضاح در زمان کنونی به صلاح نظام تعلیم و تربیت کشور است یا خیر.

وی ادامه داد: زمان چندانی تا پایان خدمت دولت کنونی نمانده است و با استیضاح وزیر، وزارتخانه آموزش و پرورش دچار مشکل شده و وزیر بعدی کار خاصی در عمل نمی‌تواند انجام دهد.

اعزازی با بیان اینکه برخی از مشکلات آموزش و پرورش به شخص وزیر مربوط نمی‌شود و بیشتر متعلق به دولت است، تصریح کرد: رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت عزم ملی و اقدام جهادی نیاز دارد و دولت باید در این خصوص انگیزه لازم و قوی داشته باشد و وزیر به تنهایی قادر به رفع مشکلات آموزش و پرورش نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به وضعیت دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت : وزیر هم ضعف‌هایی دارد که از جمله آنها در خصوص دانشگاه فرهنگیان است که مسئولان آن کاملاً جناحی و سیاسی عمل و مدیریت می‌کنند.

وی با انتقاد نسبت به طولانی شدن مدت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد: در کمیسیون آموزش مجلس به وزیران آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریعتر رئیس دانشگاه فرهنگیان تذکر دادیم و امیدوار هستیم رئیس این دانشگاه هر چه زودتر تعیین شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30مرداد1395، کدخبر: 13950526001426: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین