پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۶۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
ابوالفتح شادمهری با اشاره به آخرین وضعیت خانه پدری فروغ فرخزاد از تهیه شناسنامه کامل برای بناهای ارزشمند در اختیار شهرداری تهران خبر داد.
شعارسال: ابوالفتح شادمهری با اشاره به آخرین وضعیت خانه پدری فروغ فرخزاد از تهیه شناسنامه کامل برای بناهای ارزشمند در اختیار شهرداری تهران خبر داد.
 
ابوالفتح شادمهری، مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت خانه پدری فروغ فرخزاد، شاعر معاصر ایران، گفت: کارهای اولیه خانه فروغ در حال انجام است.
 
او افزود: بناست طی پروژه‌ای، برای کل بناهایی که برای شهرداری است شناسنامه کامل تهیه کنیم تا کاربری‌هایی که می‌تواند شکل بگیرد را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین در رابطه با تامین زیر ساخت‌های گردشگری و شهری بتوان اقداماتی انجام داد.
 
شادمهری خاطر نشان کرد: در برنامه ما است که بتوانیم از این خانه‌ها استفاده کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم هر یک از این ملک‌ها چه کاربری دارد. می‌خواهیم این ها را در کل شهر ببینیم تا بتوانیم از آنها به عنوان شبکه گردشگری استفاده کنیم و به تناسب این ها کاربری‌ها را مشخص کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:   20 بهمن    1398،کدخبر:   960767،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین