پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۱۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مجموع ۶ میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد.
شعار سال: نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مجموع ۶ میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد.

امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی با اعلام اینکه دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب میعانات گازی، نفت سبک و نفت سنگین در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد، گفت: هر یک از این محصولات به میزان ۲ میلیون بشکه عرضه می‌شود. به عبارتی در مجموع در هفته جاری ۶ میلیون بشکه میعانات گازی، نفت سنگین و نفت سبک روانه رینگ بین المللی بورس انرژی می‌شود.

وی افزود: در قانون الزامی برای عرضه نفت خام و میعانات گازی در یک روز خاص از ماه وجود ندارد، اما برای آنکه پایداری و امنیت عرضه را حفظ کنیم، هفته چهارم هر ماه میعانات گازی، نفت سبک و سنگین را روانه بورس انرژی می‌کنیم.

این مقام مسؤول گفت: تاکنون ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام را از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی به فروش رسانده‌ایم که همه این میزان در نیمه نخست سال جاری به فروش رفته است و تاکنون هیچ محموله میعانات گازی از این مجرا به فروش نرفته است.

تبیانیان برآیند شرایط فروش نفت و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری تغییراتی را در قیمت گذاری و عرضه انجام دادیم و اگر در راستای ایجاد جذابیت فروش نیاز به اصلاحاتی باشد انجام می‌دهیم. به طور کلی مذاکرات و مراجعاتی که برای خرید نفت از بورس وجود دارد حاکی از اوضاع مثبت این روند در آینده است. البته ماهیت فروش و صادرت نفت خام نسبت به فرآورده‌های نفتی متفاوت است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398، کدخبر: 4853518 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
با این روشها نمیشه جلو تحریم ها رو گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین