پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در ابلاغیه‌ای از مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی درخواست کرد از احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک پیشگیری و جلوگیری کنند.

شعار سال: صابر پرنیان طی بخشنامه‌ای به مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و عوامل حراست و انتظامات شهرک‌ها تاکید کرد به صورت جد و شبانه‌روزی مراقبت کنند تا در این شرایط خاص کشور، سوله‌های خالی در شهرک‌ها، مورد سوء استفاده دلالان قرار نگیرند.

*** متن ابلاغیه

در متن این ابلاغیه آمده است:

در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تردد خودروهای باری و کامیون‌ها به راحتی انجام می‌گیرد و شاید مورد ظن قرار نگیرد لذا باید مراقب باشیم تا این مکان‌ها محل سو استفاده دلالان و اخلال‌گران اقتصادی قرار نگیرد.

ما در کنار مردم هستیم، علاوه براینکه ظرفیت تولید در شهرک‌های صنعتی به شدت در حال افزایش است و تولیدکنندگان نیز در کنار مردم هستند و از مردم در این شرایط خاص و مهم تا شکست کامل کرونا حمایت می‌کنند.

تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک با نظارت وزارت صمت و توسط وزارت بهداشت توزیع می‌گردد.

وضعیت تولید و مشکلات واحدهای صنعتی رصد می‌شود تا افزایش تولید با مشکل روبرو نشود.

مجوزها به صورت روزانه صادر می‌شود.

مجوز خطوط واحدهای تولیدی تبدیل به مواد ضدعفونی‌کننده و مایحتاج بهداشتی ضروری مردم می‌شود.

در پایان این ابلاغیه آمده است:

در کنار این اقدامات رصد می‌کنیم دست اخلال‌گران، مفسدین و سواستفاده‌کنندگان در این شرایط خاص کوتاه شده و اجازه ندهیم از این شرایط استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 16اسفند1398 ، کدخبر: 162957: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین