پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی از آمادگی پتروشیمی‌ها برای تأمین مواد اولیه تولید شوینده و ماسک خبر داد.

شعار سال: مرضیه طهماسبی با اشاره به آمادگی پتروشیمی‌ها برای تأمین مواد اولیه تولید شوینده و ماسک، اظهار داشت:مجتمع‌های پتروشیمی آمادگی دارند گریدهای مورد نیاز صنایع تکمیلی را برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تأمین کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضا از سوی صنایع پایین‌دستی برای دریافت بیشتر برخی محصولات پتروشیمی که برای پیشگیری و مقابله با این ویروس استفاده می‌شود، مجتمع‌های پتروشیمی آمادگی دارند نیازهای بازار را تأمین کنند.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی گفت: با همکاری هلدینگ‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی امکان افزایش تولید، عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز در راستای تأمین نیاز کشور وجود دارد.

 

*** ویروس کرونا

 ویروس کرونا با نام علمی COVID-19 برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین شروع شد.

اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور جهان گسترده شده است و  ۳۴ هزار و ۸۰۰ تن را درگیر این بیماری کرده است.از این تعداد ۳۸۳۱ نفر جان باخته‌اند و ۶۲ هزار و ۳۰۲ نفر بهبود یافته‌اند. از این تعداد بیشترین آمار مبتلایان مربوط به کشور چین با ۸۰ هزار و ۷۳۸ تن است.

در ایران با گذشت نزدیک به سه هفته از مشاهده اولین موارد ابتلا به کرونا، اکنون تعداد مبتلایان این بیماری ۶ هزار و ۵۶۶ نفر رسیده است.

از این تعداد بشترین آمار مبتلایان برای استان تهران با یک هزار و ۸۰۵ نفر است. کمترین آمار مبتلایان نیز مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است که ۹ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است. از این تعداد ۱۹۴ نفر  جان باخته‌اند و ۲۱۲۴ نفر در بهبود یافته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 19 اسفند  98، کد مطلب: 163272: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین