پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا با ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تهران قرار گرفت.

شعار سال: پیرو درخواست ستاد فرماندهی عملیات‌ مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با ابلاغ محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا پرداخت و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تهران قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر امروز - سه شنبه ۲۰ اسفند -  ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 20 اسفند 98، کد مطلب: 83709240: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
والا بیمارستان ها هیچ امکاناتی ندارن ظرفیت نگهداری بیماران رو ندارن شنیدم خیلی از دکترا و پرستارا دارن میرن کار نمیکنن انقد شرایط بدی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین