پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
مسئله کرونا بحمدالله ذیل تمهیدات بزرگواران حل شده‌ که نه خبری از غربالگری است، نه خبری از تعطیلی کسب‌وکارها و نه خبری از خلوت‌سازی شهرها که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وعده‌اش را داده بود؟

شعار سال:مسئله کرونا بحمدالله ذیل تمهیدات بزرگواران حل شده‌ که نه خبری از غربالگری است، نه خبری از تعطیلی کسب‌وکارها و نه خبری از خلوت‌سازی شهرها که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وعده‌اش را داده بود؟

ابوالقاسم رحمانی دبیر اجتماعی روزنامه «فرهیختگان» نوشت:‌ به اقتضای محل سکونت (بومهن) به نوعی رفت‌آمد به شرق و غرب ورود و خروج به محدوده تهران و مازندران محسوب می‌شود. خرده سفری به تهران همان عبور از مبادی ورودی و خروجی پایتخت و خرده سفری هم به شمال عبور از مبادی ورودی و خروجی به مازندران است.

شب گذشته به‌دلایلی مجبور به سفری کوتاه تا امامزاده هاشم جاده هراز بودم بعد از عبور از بومهن، رودهن، آبعلی و حتی امامزاده هاشم و بازگشت از همین مسیر شاهد هیچ‌گونه غربالگری (علی رغم وجود بنرهایی در این مسیر مبنی بر غربالگری مسافران) نبودم.

صبح امروز هم به همین صورت، وقتی برای کاری به سمت تهران آمدم، نه در مسیر جاده قدیم، جاجرود و نوبنیاد و... و نه حین برگشت در مسیر آزادراه تهران-پردیس (علی رغم وجود بنرهایی در این مسیر مبنی بر غربالگری مسافران) هیچ اقدامی در این جهت صورت نگرفت و هیچ یک از مسافران خودروهایی که از این مسیرها می‌گذشتند غربالگری نشدند.

لابه‌لای خرده‌گیری‌های به حق نسبت به مردم، لابه‌لای به سفر نروید‌ها و در خانه بمانیدها، واقعا وظیفه دولت و مسئولان و ستاد عریض و‌ طویل مبارزه با کرونا چیست؟ مسئله کرونا بحمدالله ذیل تمهیدات بزرگواران حل شده‌ است که نه خبری از غربالگری است، نه خبری از تعطیلی کسب‌وکارهایی که چند شب پیش با جولان خودروهای آتش‌نشانی در شهرها آن‌ها را تعطیل کرده بودند و حالا همگی مشغول کسب‌اند و نه خبری از خلوت‌سازی شهرها که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وعده‌اش را داده بود؟ یا شاید این‌ها را هم باید مردم، جهادی‌ها و بسیجی‌ها و حتی پزشکان در بیمارستان‌ها تقبل کنند؟‌

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان،تاریخ انتشار:1فروردین1399،کد خبر: 38589،farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین